Våren är här på besök !

Nu har jag vaknat efter mitt eget vinter ide. Kan säga att jag har noll energi under de mörkaste tiderna som vi har i detta land. Varje vinter tänkte jag varför bor jag i detta land..! Men när våren kommer förstår jag varför jag kämpar mig genom de mörka o kalla dagarna i stallet! Att lite sol kan ge så mycket energi!!

Alba laddar under unghäst VM

Hästarna är i full gång :-)Har redan hunnit med en sväng till terrängbanan i Boxholm! Alba, Heaven o Havanna fick lufta sig efter vintern! Vet inte om de var jag eller hästarna som tyckte de var roligast:-) Men efter den dagen förstår jag varför jag lägger ner så mycket tid och pengar på mina fyrbenta vänner :-) Att få känna den energin och glädjen hos hästarna när de får galoppera och hoopa på de öppna fälten är helt obeskriblig!

Lite hoppträning innan terrängen under unghäst VM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0