Ledig

Skönt att inte ha häcken full hela tiden! Idag har jag verken jobbat ett varit i skolan, då hinner man hur mycket som helst :) Särskilt när man vaknar 5.30 min kropp vill inte sova ut... ja ja då är det bara att gå upp och fixa o dona ;) Blev lite plugg och träning på morgonkvisten innan jag åkte in till stan en sväng. Byta lite kläder som inre passade när jag kom hem. .. Det är inte bra för plånboken när man har lite tid över, pengarna försvinner lätt! !

Har varit i stallet nu hela eftermiddagen trimmade Alba och Heaven, hoppade Loppan och Leo: ) Skönt med ridhus när det regnar: ) Nu snart är det dags för att hålla lite hoppträning! Sen väntar Peter hemma, se vad han har fixat för mat
;) om det blir nån mat, de vet man aldrig! !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0