Personligheter

En dag som denna när jag har hunnit att rida att mina fina hästar satt jag och tänkte på allas personligheter när jag red sista hästen. Satt och tänkte på vilken TV program de skulle platsa i och detta kom jag fram till :
LOPPAN- Svenska Hollywood Fruar. Hon tycker själv att hon är lite bättre än de andra, hon är ju faktiskt mest berest. Tycker att de andra småttingarna ska se upp till henne (men de gör de inte). Hon har en gång varit den där super modellen i LA men börjat tappa finliret! 
HEAVEN - Robinson. Hon skulle aldrig se sig besegrad även och hon ändå blev det. Har alltid en bra bortförklaring. Hon skulle kämpa tills hon svimmade för att stå överst på pallen ( även om det betyder att man måste fuska). 
FLINGAN - Top Modell. Hon är kanske inte den smartaste i stan men föddes med den där perfekta kroppen (som fortfarande är perfekt efter ett barn). Hon behöver inte kämpa lika hårt som alla andra för att nå toppen men kommer ändå komma dit. 
OLGA - Biggest Loser. Kanske äter lite för mycket för att det är så gott och det är inte så roligt att träna. Skulle behöva gå ner 100kg för att kunna börja sin karriär ( jag börjar nästa vecka).
ROSANNA - Paradis Hotell. Vill synas spelar ingen roll vilket sammanhang. Skulle kunna gå över lik för att få sin vilja fram  ( pakter är bara förnamnet )
LEO -Bonde söker fru. Den där snygga unga stiliga bonden som tyvärr väljer fel tjejer. ( Går på utseendet) Har inte riktigt mognat än för att hitta den rätta. Men har rätt roligt på vägen ! 

Tur alla är så olika hade varit tråkigt att rida sju likadana hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0