Tålamod

Tålamod är något man verkligen behöver om man håller på med hästar. Att jobba tålmodigt och systematiskt är något jag strävar efter varje dag med mina hästar. Just nu ligger mycket fokus på min gråa virvelvind Heaven, vi har börjat att ta en skrittrunda i skogen varje morgon. Detta hoppas jag gör att hon kommer blir lugnare och tryggare. Hon har svårt med sin skritt och ofta stressar. Våra lugna stunder på morgonen hoppas jag kommer göra gott för hennes huvud 🙂 Målet just nu är att överleva rundan utan större bravader... Men hoppas att vi kommer kunna skritta lugnt och avslappnat på långa tyglar utan stress en dag 🤗 Tålamod... skam den som ger sig 🌟


Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen en vacker häst! Och vilken vacker typ av skimmel!

2017-04-18 @ 01:04:12
URL: http://hannaslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0